Księżniczka Brunhilda i inne atrakcje.

wpis w: Informacje, Klasowe, Komunikat | 0

Dnia 21 maja grupa 68 dzieciaków (ucz. kl. 6a,6b i 7a,7b) pod opieką wychowawców: p. J. Gacek, p. A. Lasoń – Wołowiec, p. K. Rajcy, p. A. Rabendy oraz p. S. Steuer i p. T. Zocłońskiego, wyruszyła wczesnym rankiem w Pieniny. Program 2 – dniowej wycieczki był tak atrakcyjny, że nikt nie mógł narzekać. Zobaczyliśmy:

1 dnia: Skansen Taboru Kolejowego w Chabówce, Wąwozem Homole, Szczawnicę – tu degustowaliśmy zdrowe, choć niepyszne wody ;-). W godzinach późno południowych dotarliśmy do Zajadu Czorsztyńskiego, gdzie po rozlokowaniu się w pokojach i pysznej obiadokolacji był czas na piłkę nożną, siatkówkę, rozmowy na trawie i przygotowania do dyskoteki. Aby mieć siły do tańca i śpiewu, każdy spałaszował kiełbaskę z grilla i ok. 21.00 rozpoczęła się dyskoteka. Niestety tylko mogliśmy potańczyć do godz. 22.00 – cisza nocna, tak też była chwila na rozmowy w pokojach. Wczesnym rankiem – pierwsze skowronki obudziły się już o 5.00 ! przygotowaliśmy się do opuszczenia pokoi. Pyszne śniadanie na drogę i w trasę. 2 -go dnia czekały na nas atrakcje: zamek w Niedzicy – tu mogliśmy zobaczyć księżniczkę Brunhildę ;-), rejs po zalewie Czorsztyńskim, zwiedzanie elektrowni wodnej, spacer po zaporze w Niedzicy – uff, trochę tego było, niektórzy czuli się zmęczeni 😉 i głodni. Aby zaspokoić pragnienie i głód pojechaliśmy na pyszna pizzę prosto z pieca. Czas naszej wycieczki się kończył i w drodze powrotnej wszyscy odzyskali siły – rozśpiewany autobus ruszył stronę Chorzowa. Na parkingu przy Netto w Chorzowie byliśmy ok. godz. 19.30. Dwudniowa wycieczka, to kolejny udany wyjazd uczniów naszej szkoły. Dziękujemy wychowawcom i opiekunom za organizację i opiekę nad uczniami.

Zdjęcia do obejrzenia na Facebook: https://www.facebook.com/szkola15chorzow/photos/pcb.425850297827226/425850017827254/?type=3&theater